Volg Michel & Marchel op wereldreis!

Het einde is in zicht!!

Ja, lieve mensen, nog minder dan een week en we staan weer op Schiphol!

Voor de mensen die het willen weten:

- We landen op 23 April rond 12.30uur op Schiphol vanuit Londen Stansted (vluchtnummer EZY3001).

Uiteraard willen we iedereen bedanken voor het volgen van ons blog, het geven van fotoruimte en natuurlijk het geven van leuke reacties!!

Tot snel!!

Monique

Lieve neef, ik zou het heel leuk vinden om elkaar snel te zien/spreken en even een knuf te geven!
liefs,
Monique.

Michel

Hey nicht! Ik ben redelijk snel na terugkomst al in Almere, dus dan kan ik wel ff langskomen hoor! Ergens eerste week Mei denk k...

Irma

Ik heb het misschien niet goed gezien, maar miste wat foto's met je moeder en tante. Jullie zijn weer terug. Heel veel succes gewenst met het weer wennen aan het inmiddels in julie ogen wel zeer gekrompen Nederland. Ik kan me nl niet voorstellen dat jullie je hier niet vreselijk beperkt gaan voelen. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Kunnen jullie wennen of zijn jullie binnen de kortste keren weer vertrokken. Ik hoop het eerste, vooral voor je moeder Michel, maar ik ben blij dat ik met jullie verhalen heb mee kunnen leven en voelen en ben dus ook heel blij dat jullie weer in het ontzettend kleine Nederland zijn teruggekeerd. Veel liefs, Irma