Volg Michel & Marchel op wereldreis!

USA - Las Vegas

Zoals jullie gelezen hebben in het laatste verhaal zijn we op weg naar Las Vegas via Yosemite, Sequoia en Death Valley National Park. Maar nu komt het: we kunnen dus zowel Yosemite als Sequoia National Park niet in met de auto aangezien we geen sneeuwkettingen en geen 4wd hebben! Door het slechte weer van de afgelopen weken is het alleen toegankelijk met kettingen en 4wd en wij hebben een goedkope huurauto, helaas!!

Gelukkig zien we vanaf San Francisco naar Yosemite en Sequoia ook al mooie natuur en we hebben Death Valley nog en dan Las Vegas, dus we overleven het wel ;-). Ik ben wel blij dat ik in beide parken al een keer geweest ben.

Death Valley is precies wat het zegt; een grote hoeveelheid niks, met zand en bergen. Ikzelf vind het wel mooi, Marchel houdt meer van groen! Ieder z'n eigen smaak gelukkig ;-).

En dan Las Vegas: groot, alles overdreven, lichten, muziek, lawaai, mensenmassa, eten/drinken en vrouwen te koop ;-). We hebben aardig wat tijd in Las Vegas (2,5 week) en aangezien we aan het einde van onze reis zijn is dit onze vakantie, haha! We doen dus rustig aan, lopen over de strip, liggen lekker bij het zwembad, eten wat, drinken wat, nog ff bij het zwembad, hapje doen, sapje doen, en slapen, heerlijk!

Op 3 april is het dan zover, m'n madre en tante komen. Mars en ik staan natuurlijk op het vliegveld te wachten en zoal verwacht waren de eerste paar minuten best raar om elkaar weer te zien (mijn menig), maar na een tijdje is het gelukkig al weer lekker normaal! We hebben de auto nog, dus we brengen ze naar hun hotel, brengen de auto terug en ontmoeten elkaar later weer om ff over de strip te lopen.

We hebben ook van te voren een Grand Canyon tour geboekt, waarbij we ook naar de Hoover Dam gaan. In de ochtend nog stressen, omdat madre en tante lekker verdwaald waren in het Luxor hotel, haha! En dat terwijl ze nog z duidelijk hadden gezegd dat wij er om 06.00 moesten zijn! Sorry madre en tante moest t ff melden ;-). De tour bracht ons naar de West kant met de Skywalk. We kwamen er achter dat wij 5 jaar geleden de andere kant hadden gedaan, dus zo hebben we beide kanten gezien, nice!

En dan natuurlijk op 6 april het concert van Celine Dion, super! Ze deed veel bekende nummers van andere zangers, onder ander Michael Jackson, dus ik zat wel op mn plaats daar ;-). M'n madre en tante gingen de 8e al weer weg uit Vegas om door te gaan naar New York (jaloers!).

Wij hebben nog tot de 19e voordat we naar Londen gaan, dus tot die tijd lekker relaxen! Ik heb wel besloten om de 12e voor een paar dagen naar Phoenix te gaan...

monique

Heey Weer leuke verhalen en mooie fotos!
Tot morgen!!:D:D
Ik vind het leuk om je weer te zien! En grappig om tot morgen te kunnen zeggen
Liefs

Madre

Lekker dan!

tante

Leuk dat je dat iedereen laat weten en bedankt neef veel plezier nog de laatste week

Michel

Hey Tante,

Sorry hoor, maar t moest ff, haha ;-)